http://bajas-usratijannati.blogspot.com/

Sunday, January 17, 2010

Meniti Hari- hari..

Buat titipan sang pembaca blogger.

Alhamdulillah..tiba masanya saya kembali bicara dalam laman maya ini, setelah lama terbiar
dimakan dek masa dan aplikasi- aplikasi lain yang jauh tidak mempunyai kaitan dalam bidang
penulisan ini.

Alhamdulillah, tanggal 28 Disember 2009 lalu, saya kembali menjadi mahasiswi kampus setelah
hampir 2 bulan menjadi gadis desa. Tetapi benar, tinggal didesa jauh lebih seronok dari tinggal
di kota yang penuh dengan pancaroba, kebisingan siang dan malam. Apapun alam kampus memberi
banyak pengalaman buat saya. Kata kakak, kau akan merindui alam kampus setelah kau bergelar
seorang yang telah "graduate" kelak. Setelah diimbas, memang benar. Namun hingga kini saya mahu
untuk menimba pengalaman yang menarik itu. Menelaah buku, sambil mengikuti program- program
membangun jiwa dan keyakinan diri. Siapa sangka..Mahu mendapatkan angka 4 disetiap akhir semester itu
sememangnya payah, tetapi tanamkan dalam diri kita dapat gapai angka 4 itu..InsyaAllah, to be an extra ordinary
person, do an extra ordinary works!!

Minggu drop dan add subjek memang agak memeningkan, Alhamdulillah apabila masa semakin menghampiri
ke angka 12pagi pada 10 Januari lalu, akhirnya dapat juga mendaftar yang sesuai buat diri ini.

Jadual subjek..
Hari Selasa yang memenatkan tetapi seronok sebab ada English :).
Hari Jumaat apatah lagi, FREE..:)

Semoga semester ini lebih baik dari semester lepas. Mak bapa dan semua, doakan saya disini..

1 comment:

Anonymous said...

teruskan usaha..... :) sayu :)